Home » » Ramai yang tak puas hati Nurulhidayatul Husna jadi model IRDK FM

Ramai yang tak puas hati Nurulhidayatul Husna jadi model IRDK FM

Written By Irdk Tv on Saturday, 13 August 2016 | 19:34


Entah tetiba di group facebook IRDK (kelantan) kecoh setelah mengetahui Kubi melantik Nurulhidayatul Husna sebagai model. Macam2 kutukan dan cacian mereka lemparkan terhadap Kubi & Nurulhidayatul Husna. Kadang2 seaakan mereka hilang kewarasan dari menjadi manusia yg normal.

Dan yang paling melampau ialah ada yg sanggup menghasut page luar untuk menyerang Kubi dan IRDK demi mencapai kepuasan hati jahat mereka.


Cuma nak tanya satu jer. Yang korang kecoh ni kenapa? Kubi punya suka la nak lantik sesiapa pun jadi model. Adakah ia menyusahkan hidup korang?

Untuk pengetahuan semua, Kubi tertarik pada Nurulhidayatul Husna untuk dijadikan model atas beberapa faktor


Antaranya ialah

1) Kubi dapat rasakan yang Jiwanya sangat kental. Dia tidak mudah lemah dgn hinaan dan  cercaan yg di lemparkan.
2) Bagi Kubi dia seorang yg jujur dan tidak hipokrit tak macam dgn setengah orang tu. Dia jujur dengan orang dan jujur pada diri sendiri
3) Dia juga seorang yg mempunyai daya penarik dan menjadi perhatian ramai
4) Dan yang paling Kubi suka ialah kerana dia seorang yg tidak sombong dan mudah memberi pertolongan ketika diminta.

Biarpun apa korang nak kata, Kubi tetap dengan pendirian Kubi. Nurulhidayatul Husna tetap model IRDK FM. Itu saja yg nak Kubi bagitau. Sekian harap maklong.

powered by iRdK
~ radio iRdK fM
~ CBoX iRdK
~ page iRdK fM RaDiO
~ website iRdK 
~ fb info iRdK (kelantan) 
~ fb santai iRdK FuN cLuB (iRdK fC)


Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. IRDK News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger