Home » » Seri jumpa geng Gomo Fm setelah balik dari Planet Zargus?

Seri jumpa geng Gomo Fm setelah balik dari Planet Zargus?

Written By kelantan post on Sunday, 12 January 2014 | 09:28


Diam diam je minah sorang ni balik ke Malaysia. Lama giler dia bertapa di Planet Zargus menuntut ilmu perbomohan. Akhirnya balik jugak ke sini. Balik balik je terus mintak nak kawen. Gatai sungguh hahahaa!!!

Tapi hasrat nak kawennya ditentang oleh abg long nya krn abg long dia tau yg minah ni sbenarnya lom baligh lagi hehehe!!

Ni sebenarnya bukan nk citer hal dia lom baligh tapi nk citer hal dia dah jumpa salah seorang kawan dari geng Gomo Fm. Bagus sgt la tu. Walopon kita kenal dialam maya tapi tak salah kita panjangkan persahabatan kita ke alam realiti.


Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. IRDK News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger