Home » » Misya mansor aka GT jual mahal?

Misya mansor aka GT jual mahal?

Written By kubigomofm on Wednesday, 18 December 2013 | 14:37


Tetiba minah ni add aku kat fb. Cek punya cek rupanya minah ni adalah rakan blog aku dolu2. Apa kah mimpi tetiba muncul balik dalam dairi hidup aku hahahaha!!

Pastu aku mcm biasa la curi gambar dia di fb dan letak dalam grup fb KPO hehe. Ingatkan minah ni tak tau, tp mcm tok nujum, terus je dia tau isk!! Seb baik la dia sporting dan tak marah huhu!!


Masa dalam grup fb KPO ramai jugak la mamat2 boyo cuba mengayat dia, tp minah ni bukan jenis suka layan pon sapo2 ngayat dia. Pastu kan semua boyo2 mulai putus asa dan melabelkan minah ni sebagai minah jual mahal hahahaha!!!!

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. IRDK News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger