Home » , » Bila Syasya, Bobo & Kak Ton bergabung (video)

Bila Syasya, Bobo & Kak Ton bergabung (video)

Written By kelantan post on Monday, 30 December 2013 | 00:41


Masih korang ingat tak Syasya ngan video "mcm cantik je, mcm comel je" yg membuatkan ramai yg muntah? Masih korang ingat tak Bobo dgn aksi gediknya menggayakan lagu sayang dari nyanyian Shae? Dan korang masih ingat tak Kak Ton yg selalu menyebut "comel tak Kak Ton"?

Kalo masih ingat bagus lah. Ini bukan cobaan lagi tapi ini dah betol2. Mereka dah bergabung dah!!! Cer tgk video kat bawah ni kalo tak percaya!!

video

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. IRDK News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger